"Newsmax: "They won!”|トランプ側弁護士ニュース

2021年2月13日土曜日

ディープステート

t f B! P L

“Newsmax: “They won!”|トランプ側弁護士ニュース 昨日、トランプの弁護士は燃え上がっていました。金曜日に、彼らは弾劾公聴会でトランプ大統領を擁護するために米国上院で再び話しました。トランプの弁護士であるデビッド・シェーンは、彼が米国上院で話したとき、衆議院の指導者たちを完全に破壊しました。

“Newsmax: “They won!”|トランプ側弁護士ニュース

 

 

ニュース内容説明 チャーリー・ウォードさんのテレグラムより

 

Yesterday, Trump’s lawyers were on fire and on high. On Friday, they spoke again in the US Senate in defense of President Trump at an impeachment hearing.

Trump’s attorney David Schoen made an absolute destruction of the leaders of the House of Representatives when he spoke in the US Senate.
At one point, Shawn showed a video of Democratic lawmakers lying about Trump’s tweet.
He then played a 13-minute video showing the Democrats doing the same thing they accuse Trump of – inciting hatred and violence.
After the meeting on Friday, Senator Ron Johnson praised Trump’s lawyers, saying:

 “The president’s lawyers blew up the case. They legally gutted the prosecution.”
It was a bombardment that the Democrats could not hide from.
After the meeting, Harvard Law Professor Alan Dershowitz welcomed the speech, telling Newsmax: 

“They won!”

 

日本語

 

昨日、トランプの弁護士は燃え上がっていました。金曜日に、彼らは弾劾公聴会でトランプ大統領を擁護するために米国上院で再び話しました。トランプの弁護士であるデビッド・シェーンは、彼が米国上院で話したとき、衆議院の指導者たちを 完全に 破壊しました。

ある時点で、シェーンは トランプのツイートについて 嘘をついている民主党議員のビデオを見せた。
その後、彼は 13分間のビデオを再生し、民主党員が トランプを非難するのと同じこと、つまり憎悪と暴力を扇動していることを示しました。

金曜日の会議の後、ロン・ジョンソン上院議員は トランプの弁護士を 称賛し、次のように 述べました。

「大統領の弁護士は 事件を爆破しました。彼らは 法的に検察を根絶しました。」民主党員が 隠れることができなかったのは 爆撃でした。

会議後、ハーバード・ロー教授のアラン・ダーショウィッツは スピーチを歓迎し、ニュースマックスに 次のように語った。「彼らは勝った!」

 

Telegram: Contact @Charlie_Ward

QooQ